{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
Kommentér på:
Polini EVO vario og remskive
  •   11. apr 2011 ja, sys jeg vi skal.
    Hva er din racer snart klar til en tur på striben i lisbjerg?


  •   11. apr 2011 Vi kan da lave en tilsvarende montage vejledning når vi kommer så vidt smiley

  •   11. apr 2011 Det er en rigtig lækker guide det der velo.

    Tror lige vi 2 skal snakke sammen når jeg får taget mig sammen til at få polini tændingen hjem til hiper


  •   11. apr 2011 Polini har generelt vist sig ganske holdbar.
    Det er jeg helt enig i.


  •   11. apr 2011 Nu er jeg jo ny inden for scootere, men min erfaring er da at Polini's har været et hva kan man sige.. mere holdbart med deres dele, og så det mindre i Ydelsen.

    Og jeg sys når Polini laver noget er det måske mere gennemtænkt end andre.

    havde selv en gammel scarbeo, med lidt ¨tun¨ fra polini (sport, traffic, osv) jeg brugte den til markkørsel, og tror jeg havde den i omtrent 5-6 år og den kørte bare hvergang...

    det er sådan jeg har opfattet Polini smiley er i enige eller er jeg helt galt på den ? smiley


  •   11. apr 2011 Pænt tak.
    Jeg håber selvfølgelig at den også kan bruges af andre end lige folk med Polini på hjernen.

    Men hold op hvor kunne det blive til noget godt hvis "alle de store" satte hoveder sammen om at udvikle det optimale variosystem.

    Det eneste minus jeg syntes Polini systemet har, er de små nylonstyr og antageligvis den lidt ringere rulle holdbarhed en Malossis HT ruller.

    Advarsel!
    Det her blev til et sidespor...

    For 10 år siden (+/-) mente jeg at Polinis EVO serie var den bedste inden for vario, siden har Malossis Team serie trukket godt i udviklingens gode retning og MHR overrange har været ledende i mange år.
    Med voksende rulle og gliderørs størrelse, har Malossi vist hvad retning der var den vindende. (Men hvem sagde bagplade?)
    På cylinder fronten har Malossi med Team Speed og Team big bore været de førende inden for effekt. Godt nok har Polini haft en udvikling med Evolution serien, som dog egentligt syntes at fokusere sig på dele til Piaggio Zip SP (En overgang kunne man faktisk finde 2 forskellige EVO kit til Piaggio LC. En "alm" med ca. 21 hk og en Zip SP med 22,5 heste)
    Stage6 kom heldigvis og ruskede godt op i et efterhånden Maxisooter fokuseret marked og Polini vågnede op til dåd og har overhalet inden om.

    Og som man måske kan se på min Jog R, så er det igen min overbevisning at det er Polini der har de bedste kort på hånden.
    9 rullers varior, nye dæksler til de førende motorer, BIG EVO, Torson WD, helt ny digital tænding, spundet fra erfaringer fra Polinis cross'ere og nye udstødninger over en bred front, der er noget for enhver smag og ambition.


  •   11. apr 2011 Det er dælme en go` guide du der har fået skruet sammen =)

  •   10. apr 2011 Guide done.

    Kommentar eller spørgsmål modtages med glæde her i fotoalbummet.


  •   10. apr 2011 Yderligere billeder og guider kommer senere inden så længe.

Annonce